Skip to content

Complimenten, tips en klachten

Complimenten en tips
Wij streven een zo goed mogelijke dienstverlening na. Het is voor ons belangrijk om te leren van onze fouten, maar het is natuurlijk ook leuk om een compliment te ontvangen. Wanneer u tevreden bent over onze dienstverlening, maar ook als u een tip voor ons heeft om onze dienstverlening te verbeteren, horen wij dat graag. Heeft u iets waarvan u denkt dat we dit anders, beter of makkelijker kunnen doen, geeft u dit dan als tip door aan ons. Wij gaan dan bekijken of we hier vervolg aan kunnen geven. Complimenten en tips kunt u aan ons doorgeven via e-mail of telefonisch.

Klachtenprocedure
Het kan ook voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Ook dan horen wij dit graag, enerzijds om onze dienstverlening zo mogelijk te kunnen verbeteren, anderzijds omdat wij ook van klachten kunnen leren en we maatregelen kunnen treffen om eventuele toekomstige klachten te voorkomen.
Klachten dienen bij voorkeur eerst besproken te worden met degene die het betreft. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat of is het niet mogelijk dit met de betrokkene te bespreken, dan dient overleg plaats te vinden met de coördinerend medewerker (vrijwilliger en/of werknemer) en eventueel daarna met de directeur of voorzitter van het bestuur.

Klachten van deelnemers, klanten, bezoekers en derden
Voor deelnemers, klanten, bezoekers en derden is Stichting Welzijn Veere aangesloten bij de Klachtencommissie Zeeland. Het is aan te bevelen om uw klacht eerst intern binnen onze organisatie te bespreken. Wanneer uw klacht intern niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie Zeeland. U kunt echter ook rechtstreeks contact opnemen met de Klachtencommissie Zeeland. Zij zijn te bereiken via:
Klachtencommissie Zeeland
t.a.v. het ambtelijk secretariaat
Fruitlaan 4-c
4462 EP Goes
Telefoon: 0113-250073
E-mail: klachtencommissiezeeland@viazorg.nl

Klik hier om de brochure, de samenstelling van de klachtencommissie en een meldingsformulier downloaden.

Klachten van werknemers, vrijwilligers en stagiaires
Voor medewerkers, (werknemers, vrijwilligers en stagiaires) is er een klachtenregeling, deze is op te vragen bij de administratie.

Op de agenda

Vacatures

Aangifte Inkomstenbelasting 2024
SEROOSKERKE
dinsdag 1 april
DI 01
Training dementievriendelijk Veere in Biggekerke
BIGGEKERKE MFA Onderdak
dinsdag 1 april
DI 01
Digicafe Serooskerke 6 maart 2025
SEROOSKERKE Gapingseweg 1A
donderdag 3 april
DO 03
Workshop Podium-Z
DOMBURG Schuttershof
vrijdag 04 april
VR 04

Op zoek naar vrijwilligerswerk? Of, wil je graag iets voor iemand betekenen? Er zijn in de gemeente Veere genoeg mensen en organisaties die jouw hulp kunnen gebruiken? Bekijk de vacatures en ontdek hoe je het verschil kunt maken!

Bekijk alle vacatures

Nieuws

Mantelzorgwaardering 2025 vanaf 1 februari aan te vragen

Krijg jij zorg, hulp en/of ondersteuning van een of meerdere naasten en wil jij diegene(n) waarderen? Inwoners van de gemeenten Middelburg en Veere die mantelzorg krijgen, kunnen van 1 februari tot en met 30 april 2025 de mantelzorgwaardering aanvragen.

Welzijn Veere zoekt een nieuw bestuurslid

Welzijn Veere is dé welzijnsorganisatie voor de gemeente Veere. Via allerlei activiteiten ondersteunt Welzijn Veere mensen in onze gemeente die een steuntje in de rug nodig hebben om zo goed mogelijk te kunnen meedoen in de samenleving.

Repair-Café in gebouw De Klimop te Koudekerke

Op woensdag 16 april is het Repair-Café in Koudekerke. Gebouw De Klimop, Kerkstraat 2.
Wij ontvangen u met uw kapotte huishoudelijke apparaten en gereedschappen graag tussen 10:00 – 11:45 uur.Om er zeker van te zijn dat u aan de beurt komt, kunt u het beste per mail vooraf reserveren! Mail naar repaircafekoudekerke@gmail.com. In uw mailtje schrijft u welk ding u meebrengt en wat eraan mankeert. Dan kunnen wij ervoor zorgen dat u niet te lang hoeft te wachten op een deskundige reparateur.

Back To Top
Close mobile menu